7 Mart 2015 Cumartesi

Katebostany-Castle in the Snow

The light is fading now                                            Işık şimdi kayboluyor

My soul is running on a puff that I can not reach      Ruhum ulaşamadığım bir nefesin üzerinde uçuşuyor

My brain is turning and my head is hurting             Beynim dönüyor ve başım ağrıyor
everyday a little bit more                                         Her gün biraz daha fazla
The light is fading now                                           ---------Işık şimdi kayboluyor

My force is being sucked by a bloody leech           Gücüm kanlı(lanet) bir sülük tarafından emiliyor

My fear is smiling and my threat is singing             Korkum gülümsüyor ve tehlikem şarkı söylüyor
everynight a little bit more                                 Her gece biraz daha fazla

I can not see anything                                       Hiçbirşey göremiyorum

I am blindfolded                                               Gözlerim bağlandı

I can hear the birds                                            Kuşları duyabiliyorum

I can see them fly                                              Uçtuklarını görebiliyorum

I can see the sky                                              Gökyüzünü görebiliyorum
I can hear the birds                                         Kuşları duyabiliyorum

I can see them fly                                                 Uçtuklarını görebiliyorum

I can see the sky                                                 Gökyüzünü görebiliyorum
It's  abouy cry                                                     Ağlamak üzereler

I'm a zombie                                                   Ben bir zombiyim

I don't know what to do                                     Ne yapacağım bilmiyorum

I should be hidden in a place                               Bir yere saklanmalıyım
but I gotta stay stay stay, stay stay stay STAY   Ama kalmam gerek,kalmam,kalmam,KALMAM!
I'm so lonely                                                     Öyle yanlızım ki

I don't know if I'll get through                              Atlatabilir miyim bilmiyorum

I wanna be floating in space                               Uzayda süzülmek istiyorum

but I gotta stay stay stay, stay stay stay STAY    Ama kalmalıyım,kalmalı,kalmalı,kalmalı...
                                                                                                                                                  
I can see them fly                                                 Uçtuklarını görebiliyorum

I can see the sky                                               Gökyüzünü görebiliyorum

I can hear the birds                                            -Kuşları duyabiliyorum

I can see them fly                                              Uçtuklarını görebiliyorum

I can see the sky                                                Gökyüzünü görebiliyorum
It's about cry                                                       Ağlamak üzereler

(3x)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder